REGULAMIN ZAWIERANIA UMÓW NA PORTALU GAZETKI-REKLAMOWE

Ustanowiony dnia 22-02-2016 przez Rapotnet Sp.z o.o. ul Hoża 44/410   00-120 Warszawa

określa zasady związane z zawieraniem umów handlowych za pośrednictwem portalu internetowego dostępnego pod adresem http://gazetki-reklamowe.pl w dalszej części regulaminu umownie zwanej Sklepem

Dla zapewnienia większej przejrzystości, Regulamin zawierania umów został podzielony na 3 funkcjonalne sekcje:

I. Ogólne warunki zawierania umów

Warunki wyboru elementów umowy obowiązujące w Sklepie, a w szczególności informacje o zasadach zamawiania i realizacji umowy, informacje o dostępnych formach płatności i dostawy oraz o sposobach reklamacji , rezygnacji i odstąpienie od umowy.

II. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Zasady funkcjonowania Sklepu, a w szczególności informacje o warunkach korzystania z wirtualnego koszyka i formularza służącego do składania zamówień oraz określenie warunków technicznych, jakie powinna spełniać przeglądarka internetowa i komputer użytkownika.

III. Polityka prywatności i plików Cookies

Informacje dotyczące prywatności użytkowników, a w szczególności jakie informacje są zapisywane na urządzeniu użytkownika oraz o anonimowych statystykach zbieranych dla lepszego zrozumienia potrzeb użytkowników i optymalizacji Sklepu.

Obsługa Sklepu udziela wyczerpujących informacji w języku polskim odnośnie cech towarów i usług dostępnych w Sklepie oraz w kwestiach związanych z Regulaminem Sprzedaży. Obsługa jest dostępna telefonicznie pod numerem 608009407 w godzinach 09-17 w dni robocze, jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres bk@uniaaptek.pl, na którą obsługa odpowiada w terminie do 24 godzin.

.

OGÓLNE WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW

                                                               1. DEFINICJE

Zleceniodawca : przedsiębiorca działający pod firmą RaportNet sp.z o.o. i posługujący się numerem Regon: …………. oraz numerem NIP: …………, wpisany do Krajowego Rejestru Spółek pod nr……………;

Siedziba Zleceniodawcy : ul. Hoża 8, 00-120 Warszawa;

Adres korespondencyjny Zleceniodawcy : ul. Hoża ….., 00-120 Warszawa;

Zleceniobiorca : osoba składająca Zamówienie w Sklepie i strona Umowy handlowej w przypadku jej zawarcia ze Zleceniodawcą;

 

Sklep : serwis internetowy dostępny pod adresem http://..........., za pośrednictwem którego, Zleceniodawca udostępnia elementy i parametry umowy określone w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w celu doprowadzenia do zawarcia Umowy Handlowej

Zamówienie : zatwierdzenie dostępnego w Sklepie formularza zamówienia, w którym interaktywny przycisk lub link zatwierdzenia oznaczono słowami "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" lub innym równoważnym jednoznacznym sformułowaniem;

Dostawca : Przedsiebiorca określony w opisie produktów z kategorii „moduły reklamowe” dostarczający wskazane w modułach reklamowych produkty na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zleceniobiorcą a Dostawcą w tym na podstawie umowy sprzedazy;

Umowa handlowa : umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą i Zamawiającym w zakresie zakupu od Zamawiającego usług reklamy produktów wskazanych w Zamówieniu i na warunkach określonych w niniejszych Ogólnych warunkach sprzedaży.

Moduł reklamowy: element umowy handlowej, zawierający wizerunek i krótki opis reklamowanego produktu, który może być elementem treści gazetki reklamowej.

Produkt Handlowy: Produkt, wyprodukowany lub dystybuowany przez określonego w karcie modułu reklamowego Producenta lub Podmiot odpowiedzialny, który jest przedmiotem reklamy w gazetce poprzez „moduł reklamowy”

Punkty: W celu prawidłowego ustalenia możliwego do uzyskania przez Zleceniobiorcę wynagrodzenia każdy moduł reklamowy został obok wyceny w PLN wyceniony w punktach, przy czym 1 pkt jest równoważny 0,01 PLN. Ilość otrzymanych punktów jest dynamicznie określana w trakcie składania zamówienia w dolnej części formularza zamówienia.

Kupon wynagrodzenia: pomocniczy środek określający wysokość uzyskanego w trakcie trwania umowy wynagrodzenia. Kupony wynagrodzenia otrzymuje się poprzez zamianę punktów w kupon( bon)

Bon fakturowy: pomocniczy środek konieczny do przygotowania faktury za usługę marketingową

                                                              2. ZAWARCIE UMOWY HANDLOWEJ

  1. Informacje przedstawione w Sklepie, w tym w szczególności dotyczące cen, stanowią ofertę na wykonanie usługi marketingowej polegającej na zredagowaniu Gazetki reklamowej zawierającej wybrane przez Zleceniobiorcę produkty oraz kolportaż tej gazetki wśród klientów swojej placówki handlowej
  2. W celu zgłoszenia gotowości zawarcia umowy na wykonania usługi reklamowej należy złożyć Zamówienie na Moduły reklamowe
  3. Oprócz wskazania rodzaju i liczby rzeczy oraz wyboru formy płatności i dostawy, Zamówienie musi zawierać następujące dane:

a)             Nazwa firmy

b)             Imie i nazwisko zamawiającego

c)  numer telefonu

d)  adres poczty elektronicznej e-mail

e)  adres firmy

f)   adres do wysyłki

g)  oświadczenie zamawiającego, że jest uprawniony do składania oświadczeń woli w imieniu właściciela firmy

  1. Dane wprowadzane do Zamówienia przez Zamawiającego muszą być aktualne i zgodne z prawdą.

Zasady ochrony danych osobowych udostępnianych przez Zamawiającego określono w rozdziale 7. Ochrona danych osobowych.

  1. Zlecający nie zapewnia mechanizmów służących do weryfikacji poprawności danych wprowadzanych przez Zamawiającego, poza mechanizmami sprawdzającymi ich kompletność. Zamawiający może w każdej chwili skorygować swoje błędy w trakcie wprowadzania danych do Zamówienia.
  2. Zlecający odbiera informacje o Zamówieniach składanych za pośrednictwem Sklepu w dni robocze w godzinach 09-17.
  3. Zawarcie Umowy handlowej następuje z chwilą złożenia przez Zleceniobiorcę Zamówienia na Gazetkę reklamową i uzyskania statusu zamówienia „Płatność zaakceptowana”. Potwierdzenie zawarcia umowy jest przesyłane przez Zlecającego z wykorzystaniem poczty elektronicznej na adres Zleceniobiorcy podany przez niego w Zamówieniu. Okres trwania umowy nie może być dłuższy niż do końca następnego miesiąca następującego po miesiącu w którym została zawarta umowa.
  4. Z chwilą zawarcia Umowy handlowej, Sprzedawca zobowiązuje się udostępnić Zleceniobiorcy login i hasło do serwisu, w którym Zleceniobiorca ma możliwość zredagowania Gazetki. Po zredagowaniu gazetka zostaje przekazana do drukarni skąd w terminie 7 dni zostaje wydrukowana i przesłana do ZamawiającegoZleceniobiorca ma obowiązek użyć w gazetce wszystkie wybrane przez siebie moduły reklamowe a w ewentualne wolne miejsce wstawić moduły ogólnodostępne w serwisie lub własne. Zleceniobiorca ma prawo ustalenia promocyjnych cen w gazetce. Okres obowiązywania gazetki nie może być dłuższy niż do końca następnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym została zawarta umowa. Wszelkie instrukcje związane z redagowaniem gazetki znajdują się na stronie: „jak zredagować gazetkę”
  5. Przed złożeniem zamówienia na Gazetkę, (które skutkuje zawarciem umowy handlowej) Zleceniobiorca jest zobowiązany złożyć zamówienie na wybrane przez siebie moduły reklamowe określając w ten sposób, jakie produkty będą przedmiotem działań marketingowych Zleceniobiorcy.
  6. Zleceniobiorca składając zamówienie na „moduły reklamowe” deklaruje przyjęcie od, określonego w opisie modułu Dostawcy, określone w zamówieniu produkty handlowe w ilości i asortymencie zgodnym z Zamówieniem.
  7. Suma iloczynów wartości modułów i wskazanej w zamówieniu ilości pomniejszona o wartość gazetki stanowi wynagrodzenie Zamawiającego za wykonanie usługi marketingowej określonej w pkt 2.1
  8. W trakcie trwania umowy Zamawiający ma prawo ponowić dostawy towaru o którym mowa w pkt 10 na warunkach opisanych w pkt 11. Złożenie zamówienia na moduły reklamowe nie skutkuje koniecznością wniesienia żadnej opłaty. Natomiast konieczne jest dokończenie procedury realizacji zamówienia przez Zleceniobiorcę
  9. Po złożeniu zamówienia na moduły reklamowe w specyfikacji zamówienia na koncie Zamawiającego generowane są punkty, które przed złożeniem zamówienia na Gazetkę reklamową Zamawiający powinien zamienić na „kupon wynagrodzenia”. Za każde 100 pkt. Zamawiający otrzymuje kupon wynagrodzenia o wartości 1 zł. Który należy użyć do skompensowania wartości zamówienia na Gazetki reklamowe.
  10. W przypadku, kiedy uzyskane przez Zleceniobiorcę wynagrodzenie jest mniejsze niż wartość Gazetki Zlecający obciąży Zleceniobiorcę różnicą wartości pomiędzy wartością gazetki a wielkością uzyskanego wynagrodzenia.
  11. W przypadku odmowy przez zleceniobiorcę przyjęcia produktów od dostawcy przesłanych mu zgodnie z zamówieniem lub nie wybraniem żadnego modułu reklamowego Zleceniodawca obciąży Zleceniobiorcę pełną wartością zamówionej gazetki.
  12. Po zakończeniu okresu umowy Zamawiający w terminie do 7 dni wystawia Sprzedającemu fakturę za wykonanie usługi reklamy o treści „usługa marketingowa” i wartości netto równej sumie wartości dostępnych kuponów wynagrodzenia podzielonych przez liczbę 1,23 doliczając podatek VAT w wysokości 23%.
  13. Zawierając umowę handlowa Zamawiający oświadcza, że wyraża zgodę na wystawienie przez Sprzedającego faktury z dopiskiem samofakturowanie ……………………………
  14. Przygotowanie faktury następuje poprzez złożenie zamówienia na „bony fakturowe” ze strony „wystaw fakturę za reklamę produktów” i skompensowanie wartości tych bonów kuponem wynagrodzenia tak, aby końcowa wartość zamówienia wynosiła zero. Oraz zrealizowanie do końca procedury zamówienia tak, aby otrzymało status „płatność zaakceptowana”. Zlecający i zamawiający otrzymają drogą mailową fakturę w formacie pdf, którą po wydrukowaniu Zleceniobiorca może zaksięgować po stronie przychodów. Wynagrodzenie zostanie przesłane na konto zamawiającego w terminie określonym na fakturze.        
  15. Wiążąca dla stron Umowy jest łączna cena Zamówienia prezentowana Zamawiającemu po wybraniu przez niego sposobu płatności i dostawy przed złożeniem Zamówienia, płatna jak to określono w rozdziale 3. Warunki płatności.
  16. Sprzedawca realizuje Zamówienia tylko na terytorium Polski. Informacje o dostępnych sposobach i terminach dostawy oraz ich kosztach są prezentowane przez złożeniem Zamówienia jak to określono w rozdziale 4. Warunki dostawy.
  17. Przedmiotem Umowy w części dotyczącej Gazetek reklamowych są produkty, które Zleceniodawca jest zobowiązany dostarczyć bez wad. Ewentualne reklamacje można składać w sposób i w terminie określonych w rozdziale 5. Reklamacje.
  18. W zakresie części umowy dotyczącej reklamy przez Zamawiającego produktów wskazanych w wybranych przez Zamawiającego modułach reklamowych Zamawiający jest zobowiązany do kolportażu gazetek, co najmniej na terenie swojej placówki handlowej w okresie wskazanym w treści Gazetkach reklamowych.
  19. Ewentualne reklamacje dotyczące otrzymanych od Dostawców produktów handlowych Zleceniobiorca rozstrzyga we własnym zakresie z Dostawcą.

                                                                  3. WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży, Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy łączną cenę Zamówienia, na którą składają się ceny brutto zamawianych rzeczy i koszt ich dostawy obowiązujące w Sklepie w chwili składania Zamówienia.
  2. Ceny brutto są wyrażone w złotych polskich i zawierają wszystkie należne podatki, w tym podatek VAT.
  3. Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy płatności:

a)  za pobraniem

b)przelew bankowy

c)  szybki e-przelew bankowy

karta płatnicza

  1. Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia, jakie formy płatności są dostępne ze względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy.
  2. Płatność ceny Zamówienia następuje w formie wybranej przed złożeniem Zamówienia.
  3. Termin płatności wynika z formy płatności wybranej przez Zamawiającego. Poza płatnością za pobraniem, płatność następuje po zawarciu Umowy sprzedaży, a przed dostawą i wydaniem rzeczy.

                                                                  4. WARUNKI DOSTAWY

  1. Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży Gazetek Reklamowych, Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy będące przedmiotem tej umowy na adres wskazany w Zamówieniu, natomiast Zamawiający jest zobowiązany te rzeczy odebrać.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć na wskazany adres mailowy login i hasło do portalu, w którym, Zamawiający redaguje gazetkę niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży jednak nie później niż w ciągu 2 dni, chyba że strony Umowy sprzedaży dokonały innego indywidualnego uzgodnienia w tym zakresie.
  3. Po zredagowaniu przez zamawiającego Gazetki i przekazaniu jej do druku Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia wydrukowanych gazetek na adres podany przez zamawiającego w terminie 7 dni (roboczych)
  4. Termin dostawy, gotowości do wysyłki lub inne terminy prezentowane w Sklepie przy zamawianych rzeczach są terminami orientacyjnymi i nie wiążą Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca realizuje Zamówienia w kolejności ich wpłynięcia.
  6. Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia jakie formy dostawy są dostępne ze względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy oraz o ich kosztach.
  7. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w zamówieniu i przed jej odbiorem od przewoźnika.

                                                               5. REKLAMACJE

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną.
  3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
  5. Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.
  6. Wszelkie reklamacje dotyczące dostarczonego przez dostawce towaru wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu modułów reklamowych i wskazanych w tym zamówieniu ilości Zamawiajacy składa u Dostawcy towaru.
  7.  

                                                                   6. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. W związku z tym, że przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, prawo odstąpienia od umowy Zamawiającemu nie przysługuje

 

                                                                     7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z podjętymi przez Zamawiającego czynnościami zmierzającymi do zawarcia Umowy sprzedaży oraz w związku z jej realizacją, jest Sprzedawca.
  2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.
  3. Udostępnienie danych osobowych przez Zamawiającego ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do złożenia Zamówienia i realizacji Umowy sprzedaży, a ich przetwarzania następuje: a) w celu zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży,

b)na potrzeby marketingu bezpośredniego produktów i usług Sprzedawcy.

  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Zamawiającym i Sprzedawcą, jak również ze względu na właściwość Umowy sprzedaży, zaś w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. b) jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych.
  2. Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być udostępnione:

a)  odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,

b)innym osobom i podmiotom w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.

  1. Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe: a) nazwiska i imiona

b)numer telefonu

c)  adres poczty elektronicznej e-mail

d)  adres zamieszkania lub pobytu

e)  adres do wysyłki

f)   płeć

  1. Zamawiający może dobrowolnie udostępnić swój adres e-mail w celu wykorzystania go przez Sprzedawcę na potrzeby działań marketingowych Sprzedawcy, polegających przede wszystkim na przesyłaniu Zamawiającym informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy.

Sprzedawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie

  1. danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
  2. Zamawiającemu przysługuje prawo:

a)  dostępu do swoich danych osobowych przekazanych Sprzedawcy, prawo dokonywaniauzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji ze Sprzedawcą;

b)żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o

ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa - w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na Adres korespondencyjny Sprzedawcy;

c)  sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy stanąsię one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane - w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.

                                                                    8. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  1. W rozsądnym czasie po zawarciu Umowy sprzedaży, ale najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy, Sprzedawca przekazuje Konsumentowi potwierdzenie zawarcia tej umowy na trwałym nośniku, którym

to nośnikiem w szczególności może być wiadomość elektroniczna przesłana na adres e-mail Konsumenta podany przez niego w Zamówieniu.

  1. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, o którym mowa powyżej, zawiera co najmniej informacje o:

a)  głównych cechach świadczenia;

b)danych identyfikujących Sprzedawcę, w szczególności firmę, organ, który zarejestrował działalnośćgospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany;

c)  adresie Sprzedawcy, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu, pod którymi Konsumentmoże szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedawcą;

d)  adresie, pod którym Zamawiający może składać reklamacje;

e)  łącznej cenie Zamówienia wraz z podatkami i opłatami za transport;

f)   sposobie i terminie zapłaty;

g)  sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę oraz stosowanej przez Sprzedawcęprocedurze rozpatrywania reklamacji;

h)  przypadkach braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie przepisów i okoliczności, w którychkonsument traci prawo odstąpienia od umowy;

i)   obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad;

j)   istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;

k)  kodeksie dobrych praktyk, do stosowania którego Sprzedawca dobrowolnie się zobowiązał orazsposobie zapoznania się z nim;

l)   funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;

m)mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym iprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć;

n)  możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzeniaroszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.

  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Zamawiającym, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  2. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.

KONIEC OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY

REGULAMIN ŚWIADCZENIA

USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) usługodawca APTEKA "SELENIUM"Barbara Węgrzyn-Kostórkiewicz ustala niniejszym regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dostępnych w ramach Sklepu (zwany dalej "Regulaminem"), który określa w szczególności:

a)rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;

b)warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;

c)  warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;

d)tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną;e) ochronę danych osobowych;

f)  ochronę praw własności intelektualnej;

g)odpowiedzialność stron.

§ 2 Definicje

1. Na potrzeby niniejszego regulaminu zawarte poniżej terminy będą miały następujące znaczenie:

a)   Usługodawca – przedsiębiorca działający pod firmą APTEKA "SELENIUM"Barbara Węgrzyn-Kostórkiewicz i posługujący sięnumerem Regon: 530966608 oraz numerem NIP: 7560002104, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki, z siedzibą ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice i adresem korespondencyjnym ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice;

b)   Usługobiorca – każdy, kto korzysta z usług lub w jakikolwiek inny, zgodny z prawem sposób korzysta Serwisuudostępnionego przez Usługodawcę;

c)    Serwis – system stron www udostępniony pod adresem internetowym http://217.74.73.160 stanowiących zbiórdokumentów statycznych i dynamicznych, zawierających pliki graficzne, skrypty oraz inne elementy zbioru połączone wzajemnymi relacjami;

d)   Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną czyli bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekazdanych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne;

§ 3 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

1. Usługodawca świadczy w ramach Serwisu Usługi mające na celu doprowadzenie do zawarcia Umowy sprzedaży, a w szczególności są to następujące Usługi: a) usługi informacyjne,

b)usługi komunikacyjne,

c)  usługi w zakresie organizacji sprzedaży.

  1. Usługi informacyjne polegają na udostępnianiu na indywidualne żądanie Usługobiorcy informacji umieszczonych w ramach serwisu poprzez wyświetlanie strony o określonym adresie URL.
  2. Usługi komunikacyjne polegają na umożliwieniu na indywidualne żądanie Usługobiorcy komunikacji z odpowiednim działem lub osobami kontaktowymi Usługodawcy.
  3. Usługi w zakresie organizacji sprzedaży polegają na umożliwieniu Usługobiorcy składania zamówień i zawieranie na odległość umowy sprzedaży. W szczególności w ramach tej usługi Usługodawca udostępnia mechanizm wirtualnego koszyka oraz formularz zamówień z przyciskiem wyraźnie oznaczonym „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, a także usługę rejestracji w Serwisie.
  4. Wymagania techniczne korzystania z serwisu:

§ 4 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

a)połączenie z siecią Internet,

b)dysponowanie środkami komunikacji elektronicznej umożliwiającymi wyświetlanie dokumentów hipertekstowych wstandardzie HTML 5 i CSS 3, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę HTTP z włączoną obsługą Java Script i obsługą plików Cookies oraz monitorem o rozdzielczości co najmniej 1024x768.

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia serwisu.
  2. Usługobiorca może korzystać z usług anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, chyba że właściwość danej usługi wymaga podania określonych danych osobowych.
  3. Usługi określone w § 3 niniejszego regulaminu są świadczone bezpłatnie.
  4. Do zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, o których mowa w niniejszym regulaminie, dochodzi poprzez rozpoczęcie przez Usługobiorcę korzystania z danej usługi. Korzystanie przez Usługobiorcę z danej usługi odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  5. Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z wybranej usługi. W przypadku opuszczenia przez Usługobiorcę serwisu, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, usług nie mających charakteru ciągłego a w szczególności o których mowa w § 3 ust. 1 lit. a) i b), rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron. W pozostałych przypadkach do rozwiązania umowy wystarczy oświadczenie woli. Skutki prawne zakończenia korzystania z usługi określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa właściwe ze względu na charakter prawny świadczonej usługi i okoliczności faktyczne.
  6. Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług.
  7. Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym na adres korespondencyjny Usługodawcy.
  8. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:

§ 5 Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

§ 6 Tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

a)oznaczenie Usługobiorcy (w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadkuosób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją);

b)szczegółowy opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.

  1. Usługodawca rozpatrzy reklamacje w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
  2. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
  3. Administratorem danych osobowych Usługobiorców jest Usługodawca.
  4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych, ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz postanowieniach Regulaminu.
  5. Udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie organizacji sprzedaży usług, a ich przetwarzanie następuje: a) w celu realizacji usługi,

§ 7 Ochrona danych osobowych

b)na potrzeby marketingu bezpośredniego produktów i usług Usługodawcy.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w ust. 3 lit. a), jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Usługodawcą a Usługobiorcą, jak również ze względu na właściwość świadczonych przez usługodawcę usług lub sposobu ich rozliczenia, zaś w przypadku, o którym mowa w ust. 3 lit. b) ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów

  1. realizowanych przez administratora danych.
  2. Dane osobowe zgromadzone przez Usługodawcę mogą być także udostępnione:

a)odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,

b)innym osobom i podmiotom w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.

  1. Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe Usługobiorcy: a) nazwiska i imiona

b)numer telefonu

c)  adres poczty elektronicznej e-mail

d)adres zamieszkania lub pobytu

e)adres do wysyłki

f)  płeć

  1. Usługobiorca może dobrowolnie udostępnić swój adres e-mail również w celu wykorzystania go przez Usługodawcę na potrzeby działań marketingowych Usługodawcy, polegających przede wszystkim na przesyłaniu Usługobiorcom informacji handlowych dotyczących produktów i usług Usługodawcy.
  2. Usługodawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Usługobiorców, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
  3. Usługobiorcom przysługuje prawo:

a) dostępu do swoich danych osobowych udostępnionych w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji z Usługodawcą; b) żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa, w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na adres korespondencyjny Usługodawcy;

c) sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane - w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na adres korespondencyjny Usługodawcy.

  1. Po zakończeniu korzystania z usług charakterze ciągłym przez Usługobiorcę, Usługodawca nie będzie przetwarzać danych osobowych wymienionych w ust. 6, za wyjątkiem tych danych, które są: dopuszczone do przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umowy, niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług. Usługodawca usunie w takim przypadku wszelkie oznaczenia identyfikujące Usługobiorcę oraz zakończenie sieci telekomunikacyjnej i system teleinformatyczny, z którego korzystał Usługobiorca (anonimizacja danych), chyba że Usługobiorca wyrazi zgodę na nieusuwanie tych oznaczeń.
  2. Usługodawca oświadcza, że w związku ze świadczeniem usług udostępnia Usługobiorcy treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim i materiały opatrzone znakami towarowymi.
  3. Usługobiorca zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa własności intelektualnej. W szczególności wszelkie kopiowanie, wprowadzanie zmian, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy, jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym ustawy Kodeks Cywilny oraz ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Regulamin niniejszy jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem witryn serwisu co zapewnia Usługodawcom możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy o świadczenie usług. Regulamin udostępniany jest w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie, zapisanie i wydrukowanie.

§ 8 Ochrona praw własności intelektualnej

§ 9 Postanowienia końcowe

KONIEC REGULAMINU ŚWIADCZENIA

USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

  1. Definicje:

a)Administrator – przedsiębiorca działający pod firmą APTEKA "SELENIUM"Barbara Węgrzyn-Kostórkiewicz i posługujący sięnumerem Regon: 530966608 oraz numerem NIP: 7560002104, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki, z siedzibą ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice i adresem korespondencyjnym ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkowników za pośrednictwem Serwisu,

b)Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem http://217.74.73.160,

c)  Użytkownik – użytkownik końcowy lub abonent w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.

U. z 2004 r., nr 171, poz. 1800 ze zm.)

  1. Wykonując obowiązki nałożone przez ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne poniżej wskazuje się sposób przechowywania informacji lub uzyskiwania dostępu do informacji już przechowywanej w urządzeniu końcowym Użytkownika. Poprzez informacje zawarte w niniejszym dokumencie Użytkownik zostaje poinformowany o: a) celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji,

b) możliwości określenia przez niego warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do tej informacji za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.

  1. Serwis prowadzony przez Administratora wykorzystuje pliki Cookies. Przez "pliki Cookies" należy rozumieć porcje informacji zapisane w formie tekstu, wysyłane przez serwer na którym znajduje się Serwis i zapisywane w pamięci urządzenia końcowego Użytkownika.
  2. Informacje zgromadzone na podstawie plików Cookies wykorzystywane są przez Administratora w celu dostarczenia usługi świadczonej drogą elektroniczną, a także w celach statystycznych i marketingowych. Informacje te nie zawierają danych osobowych ani informacji poufnych.
  3. Użytkownik w każdej chwili może przejrzeć i usunąć pliki Cookies zapisane na swoim urządzeniu końcowym w sposób wskazany przez producenta swojej przeglądarki internetowej.
  4. Użytkownik w każdej chwili może wyłączyć obsługę przyjmowania plików Cookies w sposób wskazany przez producenta swojej przeglądarki internetowej, jednak może to uniemożliwić świadczenie usług drogą elektroniczną przez Administratora.
  5. Administrator informuje, że przechowuje zapytania HTTP kierowane serwera obsługującego Serwis w celu analizy i optymalizacji pracy tego serwera oraz Serwisu. Odwiedzane zasoby są identyfikowane poprzez adresy URL, a informacje przechowywane w plikach logów serwera są następujące:

-  publiczny adres IP komputera z którego nadeszło zapytanie w tym może to być bezpośrednio komputer użytkownika,

-  nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół http o ile jest możliwa,- czas nadejścia zapytania,

-  kod żądania http,

-  kod odpowiedzi http,

-  adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (tzw referer link) - w przypadku gdy przejście do stronySerwisu nastąpiło przez odnośnik,

-  informacje o przeglądarce użytkownika,

-  informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP

  1. Dane przechowywane w plikach logów serwera są anonimowe i nie są kojarzone z konkretnymi osobami odwiedzającymi Serwis.