REGULAMIN ZAWIERANIA UMÓW NA PORTALU GAZETKI-REKLAMOWE
Ustanowiony dnia 22-02-2016 przez Rapotnet Sp.z o.o. ul Hoża 44/410 00-120 Warszawa
określa zasady związane z zawieraniem umów handlowych za pośrednictwem portalu internetowego dostępnego pod adresem http://gazetki-reklamowe.pl w dalszej części regulaminu umownie zwanej Sklepem
Dla zapewnienia większej przejrzystości, Regulamin zawierania umów został podzielony na 3 funkcjonalne sekcje:
I. Ogólne warunki zawierania umów
Warunki wyboru elementów umowy obowiązujące w Sklepie, a w szczególności informacje o zasadach zamawiania i realizacji umowy, informacje o dostępnych formach płatności i dostawy oraz o sposobach reklamacji , rezygnacji i odstąpienie od umowy.
II. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
Zasady funkcjonowania Sklepu, a w szczególności informacje o warunkach korzystania z wirtualnego koszyka i formularza służącego do składania zamówień oraz określenie warunków technicznych, jakie powinna spełniać przeglądarka internetowa i komputer użytkownika.
III. Polityka prywatności i plików Cookies
Informacje dotyczące prywatności użytkowników, a w szczególności jakie informacje są zapisywane na urządzeniu użytkownika oraz o anonimowych statystykach zbieranych dla lepszego zrozumienia potrzeb użytkowników i optymalizacji Sklepu.
Obsługa Sklepu udziela wyczerpujących informacji w języku polskim odnośnie cech towarów i usług dostępnych w Sklepie oraz w kwestiach związanych z Regulaminem Sprzedaży. Obsługa jest dostępna telefonicznie pod numerem 608009407 w godzinach 09-17 w dni robocze, jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres bk@uniaaptek.pl, na którą obsługa odpowiada w terminie do 24 godzin.
.
OGÓLNE WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW
Zleceniodawca : przedsiębiorca działający pod firmą RaportNet sp.z o.o. i posługujący się numerem Regon: …………. oraz numerem NIP: …………, wpisany do Krajowego Rejestru Spółek pod nr……………;
Siedziba Zleceniodawcy : ul. Hoża 8, 00-120 Warszawa;
Adres korespondencyjny Zleceniodawcy : ul. Hoża ….., 00-120 Warszawa;
Zleceniobiorca : osoba składająca Zamówienie w Sklepie i strona Umowy handlowej w przypadku jej zawarcia ze Zleceniodawcą;
Sklep : serwis internetowy dostępny pod adresem http://..........., za pośrednictwem którego, Zleceniodawca udostępnia elementy i parametry umowy określone w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną w celu doprowadzenia do zawarcia Umowy Handlowej
Zamówienie : zatwierdzenie dostępnego w Sklepie formularza zamówienia, w którym interaktywny przycisk lub link zatwierdzenia oznaczono słowami "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" lub innym równoważnym jednoznacznym sformułowaniem;
Dostawca : Przedsiebiorca określony w opisie produktów z kategorii „moduły reklamowe” dostarczający wskazane w modułach reklamowych produkty na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zleceniobiorcą a Dostawcą w tym na podstawie umowy sprzedazy;
Umowa handlowa : umowa zawarta na odległość pomiędzy Sprzedawcą i Zamawiającym w zakresie zakupu od Zamawiającego usług reklamy produktów wskazanych w Zamówieniu i na warunkach określonych w niniejszych Ogólnych warunkach sprzedaży.
Moduł reklamowy: element umowy handlowej, zawierający wizerunek i krótki opis reklamowanego produktu, który może być elementem treści gazetki reklamowej.
Produkt Handlowy: Produkt, wyprodukowany lub dystybuowany przez określonego w karcie modułu reklamowego Producenta lub Podmiot odpowiedzialny, który jest przedmiotem reklamy w gazetce poprzez „moduł reklamowy”
Punkty: W celu prawidłowego ustalenia możliwego do uzyskania przez Zleceniobiorcę wynagrodzenia każdy moduł reklamowy został obok wyceny w PLN wyceniony w punktach, przy czym 1 pkt jest równoważny 0,01 PLN. Ilość otrzymanych punktów jest dynamicznie określana w trakcie składania zamówienia w dolnej części formularza zamówienia.
Kupon wynagrodzenia: pomocniczy środek określający wysokość uzyskanego w trakcie trwania umowy wynagrodzenia. Kupony wynagrodzenia otrzymuje się poprzez zamianę punktów w kupon( bon)
Bon fakturowy: pomocniczy środek konieczny do przygotowania faktury za usługę marketingową
2. ZAWARCIE UMOWY HANDLOWEJ
|
- Informacje przedstawione w Sklepie, w tym w szczególności dotyczące cen, stanowią ofertę na wykonanie usługi marketingowej polegającej na zredagowaniu Gazetki reklamowej zawierającej wybrane przez Zleceniobiorcę produkty oraz kolportaż tej gazetki wśród klientów swojej placówki handlowej
- W celu zgłoszenia gotowości zawarcia umowy na wykonania usługi reklamowej należy złożyć Zamówienie na Moduły reklamowe
- Oprócz wskazania rodzaju i liczby rzeczy oraz wyboru formy płatności i dostawy, Zamówienie musi zawierać następujące dane:
a) Nazwa firmy
b) Imie i nazwisko zamawiającego
c) numer telefonu
d) adres poczty elektronicznej e-mail
e) adres firmy
f) adres do wysyłki
g) oświadczenie zamawiającego, że jest uprawniony do składania oświadczeń woli w imieniu właściciela firmy
- Dane wprowadzane do Zamówienia przez Zamawiającego muszą być aktualne i zgodne z prawdą.
Zasady ochrony danych osobowych udostępnianych przez Zamawiającego określono w rozdziale 7. Ochrona danych osobowych.
- Zlecający nie zapewnia mechanizmów służących do weryfikacji poprawności danych wprowadzanych przez Zamawiającego, poza mechanizmami sprawdzającymi ich kompletność. Zamawiający może w każdej chwili skorygować swoje błędy w trakcie wprowadzania danych do Zamówienia.
- Zlecający odbiera informacje o Zamówieniach składanych za pośrednictwem Sklepu w dni robocze w godzinach 09-17.
- Zawarcie Umowy handlowej następuje z chwilą złożenia przez Zleceniobiorcę Zamówienia na Gazetkę reklamową i uzyskania statusu zamówienia „Płatność zaakceptowana”. Potwierdzenie zawarcia umowy jest przesyłane przez Zlecającego z wykorzystaniem poczty elektronicznej na adres Zleceniobiorcy podany przez niego w Zamówieniu. Okres trwania umowy nie może być dłuższy niż do końca następnego miesiąca następującego po miesiącu w którym została zawarta umowa.
- Z chwilą zawarcia Umowy handlowej, Sprzedawca zobowiązuje się udostępnić Zleceniobiorcy login i hasło do serwisu, w którym Zleceniobiorca ma możliwość zredagowania Gazetki. Po zredagowaniu gazetka zostaje przekazana do drukarni skąd w terminie 7 dni zostaje wydrukowana i przesłana do ZamawiającegoZleceniobiorca ma obowiązek użyć w gazetce wszystkie wybrane przez siebie moduły reklamowe a w ewentualne wolne miejsce wstawić moduły ogólnodostępne w serwisie lub własne. Zleceniobiorca ma prawo ustalenia promocyjnych cen w gazetce. Okres obowiązywania gazetki nie może być dłuższy niż do końca następnego miesiąca następującego po miesiącu, w którym została zawarta umowa. Wszelkie instrukcje związane z redagowaniem gazetki znajdują się na stronie: „jak zredagować gazetkę”
- Przed złożeniem zamówienia na Gazetkę, (które skutkuje zawarciem umowy handlowej) Zleceniobiorca jest zobowiązany złożyć zamówienie na wybrane przez siebie moduły reklamowe określając w ten sposób, jakie produkty będą przedmiotem działań marketingowych Zleceniobiorcy.
- Zleceniobiorca składając zamówienie na „moduły reklamowe” deklaruje przyjęcie od, określonego w opisie modułu Dostawcy, określone w zamówieniu produkty handlowe w ilości i asortymencie zgodnym z Zamówieniem.
- Suma iloczynów wartości modułów i wskazanej w zamówieniu ilości pomniejszona o wartość gazetki stanowi wynagrodzenie Zamawiającego za wykonanie usługi marketingowej określonej w pkt 2.1
- W trakcie trwania umowy Zamawiający ma prawo ponowić dostawy towaru o którym mowa w pkt 10 na warunkach opisanych w pkt 11. Złożenie zamówienia na moduły reklamowe nie skutkuje koniecznością wniesienia żadnej opłaty. Natomiast konieczne jest dokończenie procedury realizacji zamówienia przez Zleceniobiorcę
- Po złożeniu zamówienia na moduły reklamowe w specyfikacji zamówienia na koncie Zamawiającego generowane są punkty, które przed złożeniem zamówienia na Gazetkę reklamową Zamawiający powinien zamienić na „kupon wynagrodzenia”. Za każde 100 pkt. Zamawiający otrzymuje kupon wynagrodzenia o wartości 1 zł. Który należy użyć do skompensowania wartości zamówienia na Gazetki reklamowe.
- W przypadku, kiedy uzyskane przez Zleceniobiorcę wynagrodzenie jest mniejsze niż wartość Gazetki Zlecający obciąży Zleceniobiorcę różnicą wartości pomiędzy wartością gazetki a wielkością uzyskanego wynagrodzenia.
- W przypadku odmowy przez zleceniobiorcę przyjęcia produktów od dostawcy przesłanych mu zgodnie z zamówieniem lub nie wybraniem żadnego modułu reklamowego Zleceniodawca obciąży Zleceniobiorcę pełną wartością zamówionej gazetki.
- Po zakończeniu okresu umowy Zamawiający w terminie do 7 dni wystawia Sprzedającemu fakturę za wykonanie usługi reklamy o treści „usługa marketingowa” i wartości netto równej sumie wartości dostępnych kuponów wynagrodzenia podzielonych przez liczbę 1,23 doliczając podatek VAT w wysokości 23%.
- Zawierając umowę handlowa Zamawiający oświadcza, że wyraża zgodę na wystawienie przez Sprzedającego faktury z dopiskiem samofakturowanie ……………………………
- Przygotowanie faktury następuje poprzez złożenie zamówienia na „bony fakturowe” ze strony „wystaw fakturę za reklamę produktów” i skompensowanie wartości tych bonów kuponem wynagrodzenia tak, aby końcowa wartość zamówienia wynosiła zero. Oraz zrealizowanie do końca procedury zamówienia tak, aby otrzymało status „płatność zaakceptowana”. Zlecający i zamawiający otrzymają drogą mailową fakturę w formacie pdf, którą po wydrukowaniu Zleceniobiorca może zaksięgować po stronie przychodów. Wynagrodzenie zostanie przesłane na konto zamawiającego w terminie określonym na fakturze.
- Wiążąca dla stron Umowy jest łączna cena Zamówienia prezentowana Zamawiającemu po wybraniu przez niego sposobu płatności i dostawy przed złożeniem Zamówienia, płatna jak to określono w rozdziale 3. Warunki płatności.
- Sprzedawca realizuje Zamówienia tylko na terytorium Polski. Informacje o dostępnych sposobach i terminach dostawy oraz ich kosztach są prezentowane przez złożeniem Zamówienia jak to określono w rozdziale 4. Warunki dostawy.
- Przedmiotem Umowy w części dotyczącej Gazetek reklamowych są produkty, które Zleceniodawca jest zobowiązany dostarczyć bez wad. Ewentualne reklamacje można składać w sposób i w terminie określonych w rozdziale 5. Reklamacje.
- W zakresie części umowy dotyczącej reklamy przez Zamawiającego produktów wskazanych w wybranych przez Zamawiającego modułach reklamowych Zamawiający jest zobowiązany do kolportażu gazetek, co najmniej na terenie swojej placówki handlowej w okresie wskazanym w treści Gazetkach reklamowych.
- Ewentualne reklamacje dotyczące otrzymanych od Dostawców produktów handlowych Zleceniobiorca rozstrzyga we własnym zakresie z Dostawcą.
- Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży, Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy łączną cenę Zamówienia, na którą składają się ceny brutto zamawianych rzeczy i koszt ich dostawy obowiązujące w Sklepie w chwili składania Zamówienia.
- Ceny brutto są wyrażone w złotych polskich i zawierają wszystkie należne podatki, w tym podatek VAT.
- Sprzedawca udostępnia w Sklepie następujące formy płatności:
a) za pobraniem
b)przelew bankowy
c) szybki e-przelew bankowy
karta płatnicza
- Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia, jakie formy płatności są dostępne ze względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy.
- Płatność ceny Zamówienia następuje w formie wybranej przed złożeniem Zamówienia.
- Termin płatności wynika z formy płatności wybranej przez Zamawiającego. Poza płatnością za pobraniem, płatność następuje po zawarciu Umowy sprzedaży, a przed dostawą i wydaniem rzeczy.
- Z tytułu wykonania Umowy sprzedaży Gazetek Reklamowych, Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć rzeczy będące przedmiotem tej umowy na adres wskazany w Zamówieniu, natomiast Zamawiający jest zobowiązany te rzeczy odebrać.
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć na wskazany adres mailowy login i hasło do portalu, w którym, Zamawiający redaguje gazetkę niezwłocznie po zawarciu Umowy sprzedaży jednak nie później niż w ciągu 2 dni, chyba że strony Umowy sprzedaży dokonały innego indywidualnego uzgodnienia w tym zakresie.
- Po zredagowaniu przez zamawiającego Gazetki i przekazaniu jej do druku Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia wydrukowanych gazetek na adres podany przez zamawiającego w terminie 7 dni (roboczych)
- Termin dostawy, gotowości do wysyłki lub inne terminy prezentowane w Sklepie przy zamawianych rzeczach są terminami orientacyjnymi i nie wiążą Sprzedawcy.
- Sprzedawca realizuje Zamówienia w kolejności ich wpłynięcia.
- Zamawiający jest informowany przed złożeniem Zamówienia jakie formy dostawy są dostępne ze względu na charakter i wartość zamawianych rzeczy oraz o ich kosztach.
- Zamawiający ma prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w zamówieniu i przed jej odbiorem od przewoźnika.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- W przypadku stwierdzenia wady, Zamawiający może skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji zgodnie z umową gwarancyjną.
- Reklamacja powinna być złożona na piśmie na Adres korespondencyjny Sprzedawcy i powinna zawierać co najmniej oznaczenie Zamawiającego, w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadku osób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją oraz opis wady będącej podstawą złożenia reklamacji.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie jednak nie później niż w terminie do 14 dni od jej otrzymania i o rezultacie rozpatrzenia reklamacji zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w reklamacji.
- Zamawiający, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.
- Wszelkie reklamacje dotyczące dostarczonego przez dostawce towaru wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu modułów reklamowych i wskazanych w tym zamówieniu ilości Zamawiajacy składa u Dostawcy towaru.
-
- W związku z tym, że przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, prawo odstąpienia od umowy Zamawiającemu nie przysługuje
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
|
- Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z podjętymi przez Zamawiającego czynnościami zmierzającymi do zawarcia Umowy sprzedaży oraz w związku z jej realizacją, jest Sprzedawca.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.
- Udostępnienie danych osobowych przez Zamawiającego ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do złożenia Zamówienia i realizacji Umowy sprzedaży, a ich przetwarzania następuje: a) w celu zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży,
b)na potrzeby marketingu bezpośredniego produktów i usług Sprzedawcy.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. a) jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Zamawiającym i Sprzedawcą, jak również ze względu na właściwość Umowy sprzedaży, zaś w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. b) jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych.
- Dane osobowe zgromadzone przez Sprzedawcę mogą być udostępnione:
a) odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
b)innym osobom i podmiotom w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
- Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe: a) nazwiska i imiona
b)numer telefonu
c) adres poczty elektronicznej e-mail
d) adres zamieszkania lub pobytu
e) adres do wysyłki
f) płeć
- Zamawiający może dobrowolnie udostępnić swój adres e-mail w celu wykorzystania go przez Sprzedawcę na potrzeby działań marketingowych Sprzedawcy, polegających przede wszystkim na przesyłaniu Zamawiającym informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcy.
Sprzedawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Zamawiającego, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie
- danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
- Zamawiającemu przysługuje prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych przekazanych Sprzedawcy, prawo dokonywaniauzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji ze Sprzedawcą;
b)żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o
ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa - w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na Adres korespondencyjny Sprzedawcy;
c) sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy stanąsię one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane - w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na Adres korespondencyjny Sprzedawcy.
8. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
|
- W rozsądnym czasie po zawarciu Umowy sprzedaży, ale najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy, Sprzedawca przekazuje Konsumentowi potwierdzenie zawarcia tej umowy na trwałym nośniku, którym
to nośnikiem w szczególności może być wiadomość elektroniczna przesłana na adres e-mail Konsumenta podany przez niego w Zamówieniu.
- Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, o którym mowa powyżej, zawiera co najmniej informacje o:
a) głównych cechach świadczenia;
b)danych identyfikujących Sprzedawcę, w szczególności firmę, organ, który zarejestrował działalnośćgospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany;
c) adresie Sprzedawcy, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu, pod którymi Konsumentmoże szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedawcą;
d) adresie, pod którym Zamawiający może składać reklamacje;
e) łącznej cenie Zamówienia wraz z podatkami i opłatami za transport;
f) sposobie i terminie zapłaty;
g) sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę oraz stosowanej przez Sprzedawcęprocedurze rozpatrywania reklamacji;
h) przypadkach braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie przepisów i okoliczności, w którychkonsument traci prawo odstąpienia od umowy;
i) obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad;
j) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
k) kodeksie dobrych praktyk, do stosowania którego Sprzedawca dobrowolnie się zobowiązał orazsposobie zapoznania się z nim;
l) funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
m)mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym iprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć;
n) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzeniaroszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Zamawiającym, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w języku polskim.
KONIEC OGÓLNYCH WARUNKÓW SPRZEDAŻY
REGULAMIN ŚWIADCZENIA
USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) usługodawca APTEKA "SELENIUM"Barbara Węgrzyn-Kostórkiewicz ustala niniejszym regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dostępnych w ramach Sklepu (zwany dalej "Regulaminem"), który określa w szczególności:
a)rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
b)warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
d)tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną;e) ochronę danych osobowych;
f) ochronę praw własności intelektualnej;
g)odpowiedzialność stron.
§ 2 Definicje
1. Na potrzeby niniejszego regulaminu zawarte poniżej terminy będą miały następujące znaczenie:
a) Usługodawca – przedsiębiorca działający pod firmą APTEKA "SELENIUM"Barbara Węgrzyn-Kostórkiewicz i posługujący sięnumerem Regon: 530966608 oraz numerem NIP: 7560002104, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki, z siedzibą ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice i adresem korespondencyjnym ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice;
b) Usługobiorca – każdy, kto korzysta z usług lub w jakikolwiek inny, zgodny z prawem sposób korzysta Serwisuudostępnionego przez Usługodawcę;
c) Serwis – system stron www udostępniony pod adresem internetowym http://217.74.73.160 stanowiących zbiórdokumentów statycznych i dynamicznych, zawierających pliki graficzne, skrypty oraz inne elementy zbioru połączone wzajemnymi relacjami;
d) Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną czyli bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekazdanych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne;
§ 3 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
1. Usługodawca świadczy w ramach Serwisu Usługi mające na celu doprowadzenie do zawarcia Umowy sprzedaży, a w szczególności są to następujące Usługi: a) usługi informacyjne,
b)usługi komunikacyjne,
c) usługi w zakresie organizacji sprzedaży.
- Usługi informacyjne polegają na udostępnianiu na indywidualne żądanie Usługobiorcy informacji umieszczonych w ramach serwisu poprzez wyświetlanie strony o określonym adresie URL.
- Usługi komunikacyjne polegają na umożliwieniu na indywidualne żądanie Usługobiorcy komunikacji z odpowiednim działem lub osobami kontaktowymi Usługodawcy.
- Usługi w zakresie organizacji sprzedaży polegają na umożliwieniu Usługobiorcy składania zamówień i zawieranie na odległość umowy sprzedaży. W szczególności w ramach tej usługi Usługodawca udostępnia mechanizm wirtualnego koszyka oraz formularz zamówień z przyciskiem wyraźnie oznaczonym „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, a także usługę rejestracji w Serwisie.
- Wymagania techniczne korzystania z serwisu:
§ 4 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
a)połączenie z siecią Internet,
b)dysponowanie środkami komunikacji elektronicznej umożliwiającymi wyświetlanie dokumentów hipertekstowych wstandardzie HTML 5 i CSS 3, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę HTTP z włączoną obsługą Java Script i obsługą plików Cookies oraz monitorem o rozdzielczości co najmniej 1024x768.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia serwisu.
- Usługobiorca może korzystać z usług anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, chyba że właściwość danej usługi wymaga podania określonych danych osobowych.
- Usługi określone w § 3 niniejszego regulaminu są świadczone bezpłatnie.
- Do zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, o których mowa w niniejszym regulaminie, dochodzi poprzez rozpoczęcie przez Usługobiorcę korzystania z danej usługi. Korzystanie przez Usługobiorcę z danej usługi odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
- Usługobiorca może w każdej chwili zakończyć korzystanie z wybranej usługi. W przypadku opuszczenia przez Usługobiorcę serwisu, umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, usług nie mających charakteru ciągłego a w szczególności o których mowa w § 3 ust. 1 lit. a) i b), rozwiązuje się automatycznie bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń stron. W pozostałych przypadkach do rozwiązania umowy wystarczy oświadczenie woli. Skutki prawne zakończenia korzystania z usługi określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa właściwe ze względu na charakter prawny świadczonej usługi i okoliczności faktyczne.
- Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług.
- Reklamacje należy składać pisemnie, listem poleconym na adres korespondencyjny Usługodawcy.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
§ 5 Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
§ 6 Tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
a)oznaczenie Usługobiorcy (w tym jego imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefoniczny, a w przypadkuosób prawnych nazwę, adres siedziby oraz dane kontaktowe osoby upoważnionej do załatwiania spraw związanych ze złożoną reklamacją);
b)szczegółowy opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
- Usługodawca rozpatrzy reklamacje w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
- O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
- Administratorem danych osobowych Usługobiorców jest Usługodawca.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych, ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz postanowieniach Regulaminu.
- Udostępnienie danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie organizacji sprzedaży usług, a ich przetwarzanie następuje: a) w celu realizacji usługi,
§ 7 Ochrona danych osobowych
b)na potrzeby marketingu bezpośredniego produktów i usług Usługodawcy.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku, o którym mowa w ust. 3 lit. a), jest ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między Usługodawcą a Usługobiorcą, jak również ze względu na właściwość świadczonych przez usługodawcę usług lub sposobu ich rozliczenia, zaś w przypadku, o którym mowa w ust. 3 lit. b) ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów
- realizowanych przez administratora danych.
- Dane osobowe zgromadzone przez Usługodawcę mogą być także udostępnione:
a)odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
b)innym osobom i podmiotom w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
- Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe Usługobiorcy: a) nazwiska i imiona
b)numer telefonu
c) adres poczty elektronicznej e-mail
d)adres zamieszkania lub pobytu
e)adres do wysyłki
f) płeć
- Usługobiorca może dobrowolnie udostępnić swój adres e-mail również w celu wykorzystania go przez Usługodawcę na potrzeby działań marketingowych Usługodawcy, polegających przede wszystkim na przesyłaniu Usługobiorcom informacji handlowych dotyczących produktów i usług Usługodawcy.
- Usługodawca zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Usługobiorców, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osobom trzecim lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
- Usługobiorcom przysługuje prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych udostępnionych w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji z Usługodawcą; b) żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa, w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na adres korespondencyjny Usługodawcy;
c) sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane - w tym celu należy wysłać pismo, listem poleconym, na adres korespondencyjny Usługodawcy.
- Po zakończeniu korzystania z usług charakterze ciągłym przez Usługobiorcę, Usługodawca nie będzie przetwarzać danych osobowych wymienionych w ust. 6, za wyjątkiem tych danych, które są: dopuszczone do przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umowy, niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług. Usługodawca usunie w takim przypadku wszelkie oznaczenia identyfikujące Usługobiorcę oraz zakończenie sieci telekomunikacyjnej i system teleinformatyczny, z którego korzystał Usługobiorca (anonimizacja danych), chyba że Usługobiorca wyrazi zgodę na nieusuwanie tych oznaczeń.
- Usługodawca oświadcza, że w związku ze świadczeniem usług udostępnia Usługobiorcy treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności utwory chronione prawem autorskim i materiały opatrzone znakami towarowymi.
- Usługobiorca zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa własności intelektualnej. W szczególności wszelkie kopiowanie, wprowadzanie zmian, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy, jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym ustawy Kodeks Cywilny oraz ustawy oświadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin niniejszy jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem witryn serwisu co zapewnia Usługodawcom możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy o świadczenie usług. Regulamin udostępniany jest w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie, zapisanie i wydrukowanie.
§ 8 Ochrona praw własności intelektualnej
§ 9 Postanowienia końcowe
KONIEC REGULAMINU ŚWIADCZENIA
USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES
- Definicje:
a)Administrator – przedsiębiorca działający pod firmą APTEKA "SELENIUM"Barbara Węgrzyn-Kostórkiewicz i posługujący sięnumerem Regon: 530966608 oraz numerem NIP: 7560002104, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP prowadzonej przez Ministra Gospodarki, z siedzibą ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice i adresem korespondencyjnym ul. Damrota 2, 47-303 Krapkowice, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkowników za pośrednictwem Serwisu,
b)Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem http://217.74.73.160,
c) Użytkownik – użytkownik końcowy lub abonent w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.
U. z 2004 r., nr 171, poz. 1800 ze zm.)
- Wykonując obowiązki nałożone przez ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne poniżej wskazuje się sposób przechowywania informacji lub uzyskiwania dostępu do informacji już przechowywanej w urządzeniu końcowym Użytkownika. Poprzez informacje zawarte w niniejszym dokumencie Użytkownik zostaje poinformowany o: a) celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji,
b) możliwości określenia przez niego warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do tej informacji za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.
- Serwis prowadzony przez Administratora wykorzystuje pliki Cookies. Przez "pliki Cookies" należy rozumieć porcje informacji zapisane w formie tekstu, wysyłane przez serwer na którym znajduje się Serwis i zapisywane w pamięci urządzenia końcowego Użytkownika.
- Informacje zgromadzone na podstawie plików Cookies wykorzystywane są przez Administratora w celu dostarczenia usługi świadczonej drogą elektroniczną, a także w celach statystycznych i marketingowych. Informacje te nie zawierają danych osobowych ani informacji poufnych.
- Użytkownik w każdej chwili może przejrzeć i usunąć pliki Cookies zapisane na swoim urządzeniu końcowym w sposób wskazany przez producenta swojej przeglądarki internetowej.
- Użytkownik w każdej chwili może wyłączyć obsługę przyjmowania plików Cookies w sposób wskazany przez producenta swojej przeglądarki internetowej, jednak może to uniemożliwić świadczenie usług drogą elektroniczną przez Administratora.
- Administrator informuje, że przechowuje zapytania HTTP kierowane serwera obsługującego Serwis w celu analizy i optymalizacji pracy tego serwera oraz Serwisu. Odwiedzane zasoby są identyfikowane poprzez adresy URL, a informacje przechowywane w plikach logów serwera są następujące:
- publiczny adres IP komputera z którego nadeszło zapytanie w tym może to być bezpośrednio komputer użytkownika,
- nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół http o ile jest możliwa,- czas nadejścia zapytania,
- kod żądania http,
- kod odpowiedzi http,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (tzw referer link) - w przypadku gdy przejście do stronySerwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP
- Dane przechowywane w plikach logów serwera są anonimowe i nie są kojarzone z konkretnymi osobami odwiedzającymi Serwis.