Z badań przeprowadzonych w 2011 r ( na potrzeby publikacji: Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem, (Red.) A. Kozłowska, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012 ) Wynika, że 93% respondentów po otrzymaniu gazetki przegląda ją, z czego 75% podejmuje akcję zakupu wybranych z gazetki produktów.
nie zależnie od jej wielkości przygotować taką gazetkę , bezpłatnie ją wydrukować a także uzyskać dodatkowe przychody redagując i kolportując gazetkę.
- możliwość decydowania jakie produkty znajdą się w gazetce;
- możliwość zamówienia tych produktów na preferencyjnych warunkach w ilości odpowiadającej autorowi gazetki;
- możliwość domówienia tych produktów w czasie obowiązywania gazetki;
- możliwość umieszczenia w gazetce tych produktów na sprzedaży których najbardziej zależy placówce handlowej. Wystarczy wybrać kilka modułów opłacanych przez producenta tak, żeby sfinansować koszt gazetki a pozostałe w gazetce miejsce wykorzystać na moduły reklamowe interesujących nas produktów.
Szczegółowe informacje w: „regulaminie usługi” i w „bloku najważniejsze pytania i odpowiedzi na temat działania portalu gazetki-reklamowe.pl: